کسب درآمد با غذای ارزان قیمت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با غذای ارزان قیمت

کشف فرصت درآمدزایی و کسب و کار خانگی و اینترنتی...

فرصت های کسب درآمد به صورت آشکار و پنهان کم نیست کافیست کمی به اطرافمان نگاه کنیم و این فرصت ها را ببینیم . اگر فرصت ها را پیدا کنیم به راحتی و از ساده ترین راه می توانیم کسب درآمد داشته و پولدار شویم. یکی از راههای کسب درآمد ساده و اسان فروش غذای ارزان قیمت است به شرطی که از کیفیت غذا کم نکنید و درست عمل کنید . اگر دیگران یک پرس غذا را ده هزار تومان می دهند شما می توانید با کمی تامل ، همون غذا را هفت یا هشت هزار تومان تهیه کنید این ارزان قیمت بودن ، مشتری های بیشتری برایتان می آورد و در نهایت کسب و کارتان رونق یافته و با فروش بیشتر ، فروش ارزانتر را جبران خواهد.  کمی درباره این ایده کسب و کار فکر کنید از فرصت پخش غذای ارزان که در ادامه خواهیم گفت متوجه می شوید که  می شود بدون سرمایه زیاد و فضای زیاد و … کسب و کاری راه انداخت که خیلی هم وقت شما رو نمیگیره و میتونه درآمدهای بالای ۲ میلیون تومان درماه رو برای شما به همراه داشته باشد.

پرسش غذا ارزان

بذارید از یک پرسش بحث امروز رو شروع کنم !!!  فرض کنید به هر دلیلی مجبور هستید امروز نهار از بیرون تهیه کنید یا در مکانی هستید که نمیتونید تشریف ببرید منزل و باید از بیرون غذا تهیه کنید …  حال شما کدام گزینه رو انتخاب میکنید ؟

۱ – خرید کیک و نوشابه و تنقلات که کمتر از ۵-۶ هزار تومان نمیشه ؟ و خیلی هم مضر هست !!!

۲ – رفتن به یک رستوران صرفا شیک و خوردن غذایی که براتون ۲۰ – ۳۰ هزار تومان آب میخوره ؟

۳ – خرید غذای سالم و ارزان که نه تنقلات هست که مضر باشه و نه رستورانی که خیلی گرون باشه ؟

بدون شک غذای سالم و ارزانی که بین ۶-۷ هزار تومان بیشتر براتون آب نمیخوره رو انتخاب میکنید . این غذا میتونه شامل برنج ایرانی – کباب و گوجه  باشه یا برنج ایرانی – جوجه و گوجه و …  که ما به شما ثابت خواهیم کرد که هر وعده از این سبک غذاهای خوشمزه کمتر از ۵هزار تومان قابل تهیه است  .

من که واقعا گاهی دنبال چنین غذاهایی هستم که ۶-۷ تومن بیشتر نباشه و سالم باشه و خوب و خوشمزه …

شما چطور ؟

 

فرصت درآمدزایی  از این طرح به این شکل است ….

اگه در شهر زندگی میکنید میتونید مکان هایی رو شناسایی کنید که افراد مجبور به خرید تنقلات و کیک و … هستند . این مکان ها میتونه پایانه های مسافربری باشه – دانشگاه ها باشه – پارک ها  – مراکز تاریخی و دیدنی شهرتون که احتمال داره افراد غریبه درآن مکان ها تردد کنند و مجبور باشند غذا از بیرون تهیه کنند .

کار سختی که نیست تا اینجا ؟؟ هر کس از من بهتر میدونه این مکان ها کجای شهرش قرار گرفته درسته ؟

مرحله اول شناسایی مکان هایی بود که باید اونجا غذای ارزان بفروشید . 

 

مرحله دوم : تهیه غذای ارزان هست . بذارید قبل از توضیح خدمت تون عرض کنم ٬ چند وقت پیش رفتم تهران / پایانه مسافربری تهران پارس … منتظر حرکت اتوبوس بودم به سمت مقصدم که دیدم خانوم و آقایی با یک سبد غذا اومدن و غذای ارزون میفروختن … اولش ترسیدم و گفتم قابل اعتماد نیست / شاید بیست دقیقه نگذشت که ۳۰-۴۰ غذا رو فروختن و رفتن .. یک غذا رو باز کرده بودن و چند قاشق یکبار مصرف و اول غذای تستی میدادن و … برام جالب بود ٬ بیست دقیقه ۳۰-۴۰ غذا رو فروختن دونه ای ۷ هزار تومان ….

حال شما میتونید همان غذای ارزان رو فقط با ۵ هزار تومان تهیه کنید و هر پرس ۷ تومن بفروشید . در بدترین حالت ممکنه روزی ۲۰ پرس مشتری داشته باشه غذای شما ٬ هر پرس ۲ هزار تومان فقط سود کنید ٬ ۲۰ پرس میشه ۴۰ هزار تومان سود و درآمد ماهانه یک میلیون و دویست هزار تومان . فروش بیشتر به عوامل زیادی بستگی داره ٬ جمعیت شهر ٬ بازاریابی و …

اگه حرفه ای عمل کنید میتونید حتی مشتری های ثابت داشته باشید . تو هر شهری ده ها و صد ها شرکت کوچیک و بزرگ هست که فرصت بی نظیری هست برای بازاریابی غذای ارزان …

عزیزان من برای بازاریابی کافیه ٬ به شرکت های مختلف نمونه غذا رو ببرید یا بگردید دنبال مغازه هایی که ۲۴ ساعته باز هستند و …  حتما و حتما از غذای سالم و ارزان شما استقبال خواهند کرد .

سرآشپزسرآشپز

اما چطور غذا رو با ۵ هزار تومان تهیه کنیم ؟

مثلا : برنج با کباب کوبیده و یک عدد گوجه + ظرف

برنج رو اگه کیلیویی ۷ هزار تومان حساب کنیم : برای یک نفر فقط ۱۲۰۰ تومان کافی است . حدودا هر یک کیلیو برنج ۶ نفر رو کاملا سیر خواهد کرد . ۷ هزار تقسیم بر ۶ : ۱۲۰۰ تومان حدودا  

گوجه یک عدد + ظرف + روغن مورد نیاز یک غذا  = کمتر از  ۱۵۰۰ تومان 

گوشت کباب رو معمولا از این گوشت های بدون استخوان میگیرند + کمی دمبه = که من حساب کردم هر کباب کمتر از ۱۵۰۰ تومان گوشت میبرد .  اگه هزینه های جانبی ( مصرف گاز و نمک و … )= ۸۰۰ تومان برای هر پرس در نظر بگیریم  در مجموع هر پرس غذایی که به شما داخل رستوران ها ۲۰ هزار تومان میدهند با ۵ هزار تومان قابل تهیه است .

و کلی آدم که دنبال چنین غذای خوب و خونگی که مثلا با ۷ هزار تومان قابل تهیه باشه . 

عزیزان یک روز اقدام کنید و ۱۰ – ۱۵ غذا رو تو خونه بپزید و ببرید بیرون ( پایانه ها – دانشگاه ها – بیمارستان ها – شرکت ها و ..) شاید روزهای اول کمی سخت باشد اما مطمئن باشید بعد از یک مدت کوتاه مشتری ثابت خواهید داشت روزانه .

غذاتون رو قبل از ساعت ۱۲ ظهر به محل ها ببرید . برای آموزش کباب زدن هم تو اینترنت سرچ کنید آموزش های خوبی هست.

وضعیت ظاهری خودتون شیک و تمیز باشه – بسته بندی رو مدرن تر کنید و …

منتظر نتایج کارهای شما در این زمینه هستیم .

 صبر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست